sprawozdanie merytoryczne czerwiec 2013
Tytuł zadania: „Bezdomność – wspólny problem”
Nazwa projektu: 1.18 „Tworzenie i rozwijanie standardów usług pomocy i integracji społecznej"
Działania 1.2 Wsparcie systemowe instytucji pomocy i integracji społecznej Priorytet I zatrudnienie i integracja społeczna Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki
Sprawozdanie merytoryczne Stowarzyszenia Horyzont za czerwiec 2013 r.
przy realizacji zadania "Bezdomność - wspólny problem" w ramach Partnerstwa Lokalnego w Słupsku
-
Działania streetworkerów w Słupsku
- 30 patrole w terenie wg harmonogramu działań steetworkerów (8 patroli w obszarze zamkniętym ulicami Lutosławskiego, Poznańska, Bohaterów Westerplatte i wizyty w placówkach, 8 patroli w obszarze zamkniętym ulicami Bohaterów Westerplatte – Kaszubska, ogrody działkowe przy ulicy Gdańskiej, 7 patroli w obszarze zamknięty ulicami Poznańska - 3- go Maja, ogrody działkowe przy al. 3-go Maja, aż do okolic Nowego Cmentarza, 7 patroli w Centrum miasta, okolice ulic Tuwima, Wojska Polskiego, Kołłątaja, Wolności, Sienkiewicza;
- 8 wizyt w Noclegowni i Schronisku TPBA w Słupsku;
- 8 spotkań i ustalenie wspólnych działań z Pracownikami Socjalnymi Zespołu ds Osób Bezdomnych i Uchodźców Miejskiego Ośrodka Pomocy Rodzinie w Słupku;
- 8 wizyt w PCK;
- 24 kontakty ponowne;
- 4 dni pracy biurowej;
- codzienne wizyty na Jadłodajni Miejskiego Ośrodka Pomocy Rodzinie w Słupku w celu monitorowania ilości osób bezdomnych korzystających z możliwości zjedzenia obiadu;
- kontakt z około 38 osobami bezdomnymi przebywającymi poza placówkami na terenie miasta Słupsk;
-
03.06.2013r. i 20.06.2013r. patrole ze Strażą Miejską w godzinach wieczornych
(18.00-22.00);
-
Asystowanie 2 osobą bezdomnym do Urzędu Miasta w celu wyrobienia dowodu osobistego, asystowanie 3 osoba bezdomnym do Miejskiego Ośrodka Pomocy Rodzinie;
-
Udział w Ogólnopolskim Seminarium Partnerstw Lokalnych w Łodzi 05.06-07.06.2013r.;
-
Udział w cyklicznym spotkaniu Partnerstwa Lokalnego w dniu 14.06.2013 r.
w Słupsku;
-
Aktualizacja harmonogramu działań w ramach PL;
-
Współpraca w realizacji zadań z MOPR, TPBA, PCK, Policją, Strażą Miejską;
-
Aktualizacja mapy miejsc niemieszkalnych ;
-
Zakup materiałów biurowych 270 zł;
-
Zakup rękawic jednorazowych 105zł;
-
Zakup biletów miesięcznych 4x 74zł;
-
Zakup kart telefonicznych 4x 30zł;
-
Aktualizacja harmonogramu działań i uzgadnianie z księgową kosztorysu PL;
sporządziła: Katarzyna Urwan